Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
wszelkie prawa do wszystkich rysunków, zdjęć oraz tekstu są własnością autora.

Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.

blog by Marta (Traktorek) C.

czwartek, 28 kwietnia 2011

My lovely monsters

A teraz... czas na moją kolejną pasję czyli moje małe zoo i maszkary.
Pozwoliłam sobie umieścić tylko część, bo mam ich naprawdę sporo... zdjęcia reszty dam jak jakieś ładne zrobię :'D
(w sumie Traktor na tę chwilę posiada: akwarium, dwa węże, psa, szczura, czternaście ptaszników, gekona i afrykańskiego jeża pigmejskiego)
Here we go:

Ta największa i darzona ogromnym sentymentem
Grammostola rosea "Harley"

Owłosiona do granic możliwości
Brachypelma albopilosum "Mekare" (ma siostrę bliźniaczkę :'D)


kolorowa
Chromatopelma cyaneopubescens "Camus"

strasznie dużo pajęczynuje, ten typ tak ma :D

a tu młodzik jeszcze, tego samego gatunku co wyżej
Chromatopelma cyaneopubescens "Janos"

moja mała albinotyczna sznurówka
Pantherophis guttatus (zbożówka) "Mehen"

mój pierwszy gad ^-^ muszę zrobić lepsze zdjęcie :/
Lampropeltis triangulum "Ouroboros"

mały i nieśmiały jeż pigmejski
 Atelerix albiventris "Jerzy Modrzew"

Oj ktoś tu chyba ma już dość... pokazuje kły... lepiej nie dotykać bo bestia rozeźlona ^-^'
Lasiodora parahybana "Khan"

Miłego oglądania zoo :3
Dziękuję za uwagę i komentarze ^-^ Oraz służę wszelką radą ludziom zainteresowanym terrarystyką :3 jak ktoś chce pomocy w wybraniu np. gatunku pierwszego ptasznika niech śmiało wali do Traktorka ^-^ Traktorek się troszku zna to pomoże.

5 komentarzy:

  1. Pajęczkowo *O* uciekł ci kiedyś jakiś?

    OdpowiedzUsuń
  2. jeden bardzo szybki czasem mi ucieka :'D to znaczy na moich oczach... pruje tak szybko że wygląda jakby się teleportował, ale po kilkominutowej gonitwie po ścianach i meblach zawsze udaje mi się go złapać ^-^' (może ze 3 razy nawiał)
    Trzeba uważać jak się terrarium otwiera (nadrzewne ptaszniki są cholernie szybkie)

    OdpowiedzUsuń
  3. uaaa... urokliwe twoje ZOO XD
    a Khan zUy bo krzyczy "KhaaAAAAAANNN|" XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki ;d.
    Węże są naprawdę urocze :3 Chciałabym mieć gada, ale przy mojej szkole jest to niemożliwe x.x

    OdpowiedzUsuń
  5. To taka dawka adrenaliny :D Przy otwieraniu. Ciekawie.

    OdpowiedzUsuń