Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
wszelkie prawa do wszystkich rysunków, zdjęć oraz tekstu są własnością autora.

Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.

blog by Marta (Traktorek) C.

poniedziałek, 2 maja 2011

Wywiad z wampirem +Zwierzak

Wynik ostatniej fazy na wywiad z wampirem:
Lestat i Louis

A dalej... głupawe szkice... o co chodzi zrozumieć trudno, chyba że się było przy tworzeniu i uczestniczyło... współtworzyło to wszystko :'D Nullek wie o czym mowa.

Ekstremalna polonizacja wywiadu :'D

Wszyscy kochamy Andrzejka x'D


A teraz mała historia z życia Traktorka:
Traktorek pojechał na działkę... złapał jaszczurkę i kilka pająków (oczywiście po obejrzeniu wszystko wypuściłam na wolność) a, że nie za bardzo wiedziałam co ze sobą zrobić to udałam się na spacer do lasu ^-^ idę sobie ścieżką mało jakoś uczęszczaną ale jednak ścieżką. Rozglądam się leniwie a tu nagle patrzę... na gałęzi pobliskiego drzewa zawieszona oczodołem wisi sobie czaszka. Wzięłam to to i ochrzciłam imieniem "Zwierzak" Muszę teraz Zwierzaka umyć i pewnie stanie się dekoracją w którymś terrarium... ale zanim to nastąpi na pewno będzie sesja pajęczo-Zwierzakowa *w*
A wnioski są takie że ciekawe rzeczy wiszą na drzewach i warto iść do lasu :D
 Zwierzak

12 komentarzy:

  1. Zwierzok! Jaki on piękny i majestatyczny ! Ja tyle po lesie łażę/łaziłam i nigdy nic ładnego nie znalazłam, oprócz bielizny, smieci, ubrań i śpiących meneli :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ano *w* sama też byłam nieźle zdziwiona bo ja z kolei nie specjalnie często mam okazję po lesie chodzić a tu taka perełka mi się trafiła i nawet specjalnie daleko nie polazłam w ten las.
    Może jeszcze znajdziesz~ :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Raz jeden, jako dziecko znalazłam czaszkę od borsuka, kota, w każdym razie - małego drapieżnika. Ale babcia nie pozwoliła mi zabrać ze sobą, bo jak się zbiera czaszki to potem jest się nienormalnym itd. No cóż, nie uratowała mnie i tak XD.
    Może X3 Wstawisz zdjęcia z pajęczo-zwierzakowej sesji tutajże?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wystawię, wystawię ^-^ tylko najpierw muszę umyć Zwierzaka i je zrobić :'D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, zbiegiem okoliczności w tym samym dniu znalazłem podgniłą głowę drapieżnego ptaka, teraz mam ją w planach wyczyścić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję~ O to chodziło xD.
    Niestety mieszkam w szkole z internatem, a internacie nie wolno mieć zwierzaków T^T Jeszcze jakby mi takie wężysko zwiało gdzieś to by było krucho jakby wrąbał jakiejś znajomej do pokoju, albo co gorsza do kibla... xDD.
    Ah... Ten Lestat... *szatański rapeface* Ślicznie ich rysujesz~~ Machnęłabyś kiedyś Armandzia? :3
    Ale czadowa ta czaszka~! Mój psor od malarstwa i rysunku miał nieco mniejszą i chciałam ją mu zakosić, ale się zorientował chłop i nie wyszło xD.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajowniutki ten pierwszy szkic i ...yay~! pokazałaś Leszka Lucjanka Andrzejka i Krystynke 8DDD nyaa~~! zastanawiam się jaki teraz film powinnyśmy dobitnie spolonizować...moze Star Trek ? 8DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. osz lol x'D z Kapitanem Krystianem ale ze Scpockiem i Leonardem to ja nie wiem co zrobić :'D
    Czekov = Czesław :'D

    OdpowiedzUsuń
  9. Yay! ^.^
    Z książki. Bo tak to można mieć różne wyobrażenia odnośnie jego wyglądu ;3 Choć w filmie też był niezły xD.

    OdpowiedzUsuń
  10. oj to by trza się zgadac na skype i zrobić ektremalną polonizację Star Treka ;D oj coś by sioę wymodziło ze Spockiem i McCoyem...dalim radę z Wywiadem damy i z tym XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne i wcale nie był takie drogie jak myślałam ^^
    A no w sumie masz rację xD.
    *Wcześniejszy post miał błąd i musiałam usunąć ;p.

    OdpowiedzUsuń