Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
wszelkie prawa do wszystkich rysunków, zdjęć oraz tekstu są własnością autora.

Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.

blog by Marta (Traktorek) C.

wtorek, 19 kwietnia 2011

Fora internetowe źródłem twej wiedzy~

A teraz kilka dziwnych szkicy... dialogi są autentyczne :'D przeczytane na jakimś forum o wiedźminie. Miałam z tego sporo radości bo moja wyobraźnia za mocno pracuje xD więc zilustrowałam ^-^
Jak literki są za małe to nie przykładać lupy do monitora tylko kliknąć na obrazek to się powiększy~

1. Ale kredkami?! O3o
*Scoi'atel = wiewiórki = nieludzie (głównie elfy) walczący o wolność.

2. Ach Regis do twarzy Ci z tym rzepakiem czyli uwielbienie do Regisa niezależne od sytuacji xD (jakkolwiek głupia by ona nie była)

A w ramach małego bonusu, "co lubią jeść jeże" (mam afrykańskiego jeża pigmejskiego w charakterze zwierzaka więc również oparte na faktach :3)

Pocieszna zachlapana herbatą kartka ne? :'D Zrobiłam takich kilka z myślą że będę na nich malować a teraz podkładam ich skany pod moje szkice ^-^'

2 komentarze: