Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
wszelkie prawa do wszystkich rysunków, zdjęć oraz tekstu są własnością autora.

Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.

blog by Marta (Traktorek) C.

piątek, 22 kwietnia 2011

Konik morski

koniiiiiik! :D (tak, tak... mało przypomina konika wieeem, ale tak to jest jak się przelewa własne negatywne emocje na papier)


Konik namalowany najtańszym tuszem i mega wygibaśnym cudnym pędzlem... co go dostałam bo normalnie bym go chyba nie kupiła :'D  no bez przesady... nie stać mnie na pędzel za 7zł O3o
A w portfelu hula wiatr... bo nagle wszystkim się przypomina że ja to może mam za dużo kasy. Efekt jest taki że jestem złym Traktorem bo ledwo mnie stać na coś do czytania (i tak wolę kupić sobie książkę niż spodnie np, najwyżej ku uciesze ogółu będę zapierdzielać w samych majtkach... no co?! ciepło się robi!) a niedługo premiera Wiedźmina 2 T^T nie wiem skąd ja na to pieniądze wyczaruje ale mam nadzieje że mi się uda :'D

wio koniku a jak się postarasz, na kolację zajedziemy akurat~
tobie owsa nasypiemy zaraz, a ja z miski smaczną zupkę będę jadł~
(owsa to chyba nie takiemu konikowi a zupka zaraz będzie... ale czy smaczna to nie wiem :/ no i nie kolacja... ach tam do dupy z takimi piosnkami xD).

5 komentarzy:

  1. Kooooonik :< A może to jest konik-kelpie tylko w takiej wypasionej wersji?
    On nie je owsa pewnie, tylko ludzi słabej woli, o! Jakby mnie było więcej, to bym się ofiarował na paszę, ale mało mnie jest :( .
    Traktor w majtkach. Traktor w majtkach.
    jak na najtańszy tusz, to efekt po prostu niszczy. Co tam, w ogóle efekt niszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak troszkę kelpie :D ale szczerze mówiąc nie pomyślałam o tym jak malowałam... tak jakoś od niechcenia mi wyszło.
    taaaa Traktor w majtkach :'D
    Dzięki ^-^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ^^
    (Coś nie tak z moimi etykietkami? xD)
    Ja w poprzednim semestrze miałam straszny problem z przedmiotami. Ale jak zwykle problem z fizyką jest, bo ja zawsze na te wszystkie wzory młot jestem x.x A resztę poprawiam dla spełnienia swoich ambicji, by z humanistycznych przedmiotów mieć chociaż 4 :> Mi ostatnio też hula za dużo powietrza w portfelu... Muszę mniej pić x.x

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki xD.
    Zazdroszczę. Ja jeszcze rok będę miała fizykę x.x
    Chyba na piwa się przerzucę - nie dość, że tańsze, to jeszcze da się przed mamusią(jak nie patrz) usunąć dowody zbrodni xD. Gdyby nie to, że teraz twardo kolekcjonuję "kroniki wampirów" A.Rice, to wzięłabym się za Wiedźmina - 4 części przeczytałam, bo tyle posiada mój kumpel, ale na resztę to się chyba złożymy, bo rzeczywiście tanie to one nie są(Z Rice jest podobnie - jeden tom kosztuje coś około 40 zł) ;p.

    OdpowiedzUsuń
  5. to mi wygląda na smoka >D
    też cierpię na brak kasy niestety

    OdpowiedzUsuń