Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
wszelkie prawa do wszystkich rysunków, zdjęć oraz tekstu są własnością autora.

Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.

blog by Marta (Traktorek) C.

niedziela, 22 maja 2011

Giełda~!

Nareszcie udało mi się pojechać na giełdę!
Troszkę sprzedałam, troszkę kupiłam...
Sprzedałam między innymi dwa samce których chciałam się szybko pozbyć bo co ja pocznę z samcem bez samicy (krótko żyją w przeciwieństwie do samic) oraz młodą geniculatę (mam jeszcze jedną) i młodego C.fasciatum, ciągłe ucieczki tego małego drania były stresujące ^-^' Co by nie skłamać... troszkę mi ich szkoda, i mam nadzieję że znajdą dobry dom (o gienię się nie martwię bo przygarnął ją dobry hodowca).
W ten sposób sprzedałam/wymieniłam 4 pająki a do domu przywiozłam tylko dwa... Co się ze mną dzieje?! :'D
Teraz będę się chwalić, przy Aviculariach będę dodatkowo pokazywać zdjęcia dorosłych bo młode Avi wyglądają bardzo podobnie :D

Tej Avi akurat nie kupiłam na giełdzie ale od gościa tak roztrzepanego i achhh...
nie chce tutaj tragizować ale określenie "chuj" ciśnie mi się na usta...
Avicularia purpurea L5 (nie ma jednej nogi) strasznie się na nią naczekałam
Nazywa się "Ozi" (skrót od Ozyrys :'D)
i dorosły osobnik:


pierwszy z dwóch kupionych na giełdzie ptaszników (a raczej wymieniona za innego pajaka), kolejna Avi
Avicularia sp. Peru L3
i z moją ręką, zawsze mi się wydaje że te pieprzyki wyglądają jak koala :'D
i dorosły osobnik


Oraz drugi z ptaszników
Psalmopoeus pulcher :3 moje maleństwo L2
dorosły wygląda tak
A teraz trzeba będzie je odchować takie duże ^-^ Ostatnio same nadrzewniaki kupuje :'D W tym momencie mam 15 ptaszników, 8 nadrzewnych w tym 5 Aviculari i 7 naziemnych.

Swoją droga niedługo można się spodziewać nowych rysunków i rewolucji wśród moich OC :D więcej nie będę zdradzać i powiem jeszcze tylko że mam już szkice~

4 komentarze:

  1. Dlaczego nie ma nogi?
    Świetne kolory mają te pajęczydła <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo gość biedną źle zapakował i wysłał poczta polską mimo że zapłaciłam mu za kuriera... >_> Jak do mnie trafiła to była tak wyczerpana że się prawie wcale nie ruszała T^T Teraz już jej o wiele lepiej... noga odrośnie ^=^ z Traktorkiem jest już bezpieczna <3

    Ja kocham Avi za te kolory i "puchatość" *w* poza tym nigdy się nie spotkałam z agresywną Avi i nieźle skaczą :'D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pająka pocztą D: ? Niefajnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pająka da się normalnie wysłać pocztą ale też trzeba wiedzieć jak... Tyle że niektórzy ludzie to ciężkie przypadki >_>

    OdpowiedzUsuń