Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
wszelkie prawa do wszystkich rysunków, zdjęć oraz tekstu są własnością autora.

Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.

blog by Marta (Traktorek) C.

środa, 18 maja 2011

Radości i Smutki

Mam Wiedźmina 2! A raczej tak właśnie pomyślałam gdy w dniu premiery (17.05.2011) w końcu dostałam w swoje ręce pudełko z grą. Oj CDprojekt dał dupy tym razem... i to po całości, cała rzesza rozgorączkowanych fanów usiłujących zainstalować tę grę i walczących z nieprawidłowymi kodami z pewnością ten fakt potwierdzi. W końcu dziś czyli dzień po premierze gra ruszyła! Sama nie dałabym z tym rady... nie lubię prosić o pomoc ale w końcu chodziło o Wiedźmina! Na szczęście wszystko już gra dosłownie i w przenośni~! Jednocześnie fakt że pewno wielu miłośników białowłosego zabójcy potworów jeszcze sobie na grę poczeka doprowadza mnie do szewskiej pasji... serio... CDprojekt, nie dało się zrobić tego lepiej albo chociaż jak pierwszej części?
A teraz koniec narzekania na CDprojekt, czas zająć się miodną częścią gry, wygląda pięknie! (mimo że gram na niskich detalach) i cholera ludzie nie wiem jak wyście to zrobili ale ładuje mi się szybciej od pierwszego wiedźmina! Geralt w końcu nauczył się skakać, Triss wygląda tak że sama bym ją wychędożyła (Geralta też btw.), smok był tak piękny że... nie, nie wychędożyłabym smoka! Nie moje rozmiary! W każdym razie wyglądał równie pięknie a król Foltest kurwił z rozmachem zagrzewając swoje wojsko do walki. I tyle co na razie widziałam i nadal jestem zachwycona wiedźminem i przeoraną bliznami klatą Geralta :'D
Poza tym... Mam kolejną książkę! *chwali się* skończyłam dziś "Coś się kończy, coś się zaczyna"  więc od razu zaczęłam ją czytać.

I mam kolejną Avicularię, mianowicie A.braunshauseni L5

Wciąż jednak czekam na moją A.purpurea i zaczynam tracić nadzieję T^T nosz cholera... nigdy nie może być za różowo?

4 komentarze:

  1. Jakie ma nóżki! Istny kot syjamski wśród pająków (lol) !

    OdpowiedzUsuń
  2. A to tylko młodziutkie tak mają ^w^ starsze się robią takie puchate i granatowe a odwłok jest taki bordowo fioletowawy

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ciepłych barw do zimnych xD
    Ciekawe stworzonka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedźmin, Wiedźmin, Wiedźmin!
    Też niedługo zakupię! *o*

    OdpowiedzUsuń