Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
wszelkie prawa do wszystkich rysunków, zdjęć oraz tekstu są własnością autora.

Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.

blog by Marta (Traktorek) C.

piątek, 27 maja 2011

Obiadek gadzinek

Dla niektórych może nie najprzyjemniejszy widok, ale myszy były już martwe zanim wąż się do nich dobrał więc oszczędzono im duszenia i łamania mysich kosteczek. A wąż jak każda istota jeść coś musi, pająkom myszy nie daje bo nie są im potrzebne do prawidłowego rozwoju ale wąż potrzebuje.
To tak uprzedzając opinię w stylu "jak ty możesz takie słodkie myszki mordować". Takie są prawa natury.

Smacznego Orcio~
Jaki się gruby gad zrobił ^-^ tłusty Orcio <3
i już tylko łapki i ogonek widać
Tak w ogóle... maszkara mnie ugryzła! jak podawałam mu mysz to był jakoś tak wygłodniały że pomyślał że to żywe i zaatakował z miejsca, tyle że nie trafił w mysz a w moją rękę ^-^'
Nie bolało specjalnie ale odcisk szczęki został
A teraz Mehen, smacznego~!



To tyle jeśli chodzi o gady ^-^ Mój gekon zawsze jest skrytożercą i nigdy nie widzę jak wżera.

Co do aukcji internetowej na którą narzekała jakieś dwa posty temu (co mnie wybrakowanego pająka zamiast dwóch zdrowych wysłano) nie poddaję się i walczę, a że niewiele mogę zrobić już w tej sprawie bo sprzedający jest łomem to zaraz się biorę za paćkanie mu opinii w internecie... Płazem tego gnidzie nie puszczę >_<


8 komentarzy:

  1. Jejku, jakie one się robią słodkospasłe jak jedzą <3 . Na pierwszym zdjęciu aż skóra pomiędzy łuskami prześwituje ;D Dawałaś im kiedyś żywe myszy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Temu drugiemu też troszkę prześwituje ale to albinos to tak nie widać ^^
    No właśnie nie dawałam, po prostu łatwiej mi trzymać w zamrażalce zapas pokarmu niż opiekować się i karmić kolejne zwierzęta

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa rozumiem. No i chyba bardziej humanitarnie. Tak pytam, bo kiedyś widziałam niby takie karmienie żywymi na yt, ale na żywo to musi niesamowicie (gore) wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  4. nom, wąż łapie mysz zaciskając na niej szczęki a resztą ciała się w około niej owija aż udusi i mysz przestaje się ruszać... kiedyś widziałam pytona który żywcem połknął kurczaka O-o jeszcze mu popiskiwał w przełyku
    Ale myślę że o wiele gorzej wygląda zjadanie myszy przez dorosłego ptasznika, kiedy pająk powoli rozpuszcza tkankę... przy wężu nie ma krwi i flaków ^-^' chyba że ma się za dużą "mrożonkę" i trzeba pociąć... ale to i tak niewiele.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie tam nie przeszkadza taki widok i dalej uważam, że gady są kochane <3
    A której misji nie możesz przejść ? Ja już ostatnią twardo cisnę i kupuję sobie trzecią część xD.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde jakie one mają ucieszone mordki, gdy jedzą xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty dajesz wężom żywe myszy? :(((( buuuuuuuu jezu biedne myszki ;((

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet jeśli nie są żywe to i tak... skąd je bierzesz? kupujesz jeszcze żywe czy już martwe? :( okrutne to..

    OdpowiedzUsuń