Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
wszelkie prawa do wszystkich rysunków, zdjęć oraz tekstu są własnością autora.

Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.

blog by Marta (Traktorek) C.

środa, 8 czerwca 2011

Nadrzewniaki Traktorka

Moje kochane ptaszniki nadrzewne, szybkie i niesamowicie skoczne :3

Na pierwszy ogień P.irminia "Viral" biegał po mnie jak szalony, i skakał... ale że cholernik urósł sporo odkąd go kupiłam to już się go tak nie boję(jak był malutki obawiałam się że ucieknie i mi się zgubi taka kruszynka, teraz już nie ma takiego strachu bo większy i łatwo zauważyć)
i stopy małego, uwielbiam te wzorki <3 w ogóle ten gatunek... korci mnie by kupić jeszcze jedną sztukę tym razem samicę L8/L9
A tu na mojej ręce, już się wybiegała to nieco spokojniejsza maszkara.

Następny, P.pulcher L3
poszukuję dobrego imienia dla tej maszkarki O3o
jakieś dwa posty temu były zdjęcia tego samego pająka L2, urósł :D

i na dziś ostatni (mimo że mam jeszcze sporo nadrzewniaków) A.versicolor L4 (mała jest jak na L4 T^T) "Kami"

Traktorek i pajączki dziękują za uwagę :D


4 komentarze:

  1. Ten pierwszy ma fenomenalne łapki.
    Ile ty tych pajączkowatych w sumie masz 8D ?

    OdpowiedzUsuń
  2. na ten moment mam 15 :D ale pewnie będzie więcej
    Te łapki są po prostu przeboskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję <3 Już się nie mogę doczekać, aż ją odzyskam T^T
    Zółte ^.^ Niedługo je zakupię do cosplay'u. W mojej wsi to jestem dowodem na istnienie ufo przez samą prezencję xD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piwonia (rilla)29 czerwca 2011 17:00

    Jezu aż mnie ciarki przeszły po plecach, jak na nie patrzę XD

    OdpowiedzUsuń