Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
wszelkie prawa do wszystkich rysunków, zdjęć oraz tekstu są własnością autora.

Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.

blog by Marta (Traktorek) C.

sobota, 24 września 2011

kelpie, utopce... Lubie Sefiego!

Mam nowego OCa~ nie jednego ale wszystkich mi się tu nie chce przedstawiać bo mam lenia :'DDD
Tak więc oto gość który potym jak został utopiony przez kelpie (załączony na obrazku Umbra, który jest na tyle pierdołą że go nie pożarł) został utopcem. Nazywa się Suishin i uprzykrza Umbrze życie... biedny Umbra nie dość że pierdołowaty z niego Kelpie to musi się teraz jeszcze z utopcem męczyć.


Więcej Umbry


Poza tym przedstawiam Falkora gryfa oraz Teineia panterę który nie potrafi czytać~ Ale bez obaw gryf jest mądry i teraz Falkor ładnie dba o jego edukację~

Oraz oczywiście... LUBIĘ SEFIEGO~!
czasem Traktor musi narysować coś debilnego <33

TADA! Koniec posta~

7 komentarzy:

  1. Jakież Umbra ma przepiękne włosy! <3 Zrobiłabym sobie taki kolor na końcówkach włosów do granatowego xD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Umbra jest do przytulenia <3 naprawdę. Chociażby za same włosy.
    Kocham ostatni rysunek XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, zakochać się można^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeeeetnie rysujesz! Zapraszam do mnie na http://mack-chan.deviantart.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanie: co zdawałaś, żeby dostać się na ASP?

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugi rysunek...adfghj <3 Pragnę go więcej *Q*
    Człowiek pantera i człowiek gryf : D boscy
    I to to ostatnie przeurocze

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja się pytam Traktorku gdzie jest przycisk ''lubię to ! '' !!?? ;3

    OdpowiedzUsuń