Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
wszelkie prawa do wszystkich rysunków, zdjęć oraz tekstu są własnością autora.

Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.

blog by Marta (Traktorek) C.

piątek, 16 września 2011

elfy, elfy, więcej elfów~

Za długo siedzę w domu :'DDDD
W każdym razie odkopałam autorską rasę elfów i zaczęłam się tym bawić, mają poopisywane swoje zwyczaje, tworze im mitologię i tego typu rzeczy O-o

Nie mogło się obejść oczywiście bez elfiego haremu x'DDDD

Mały umazany błotem elf~

Jeden z bogów, uwielbiam rysować potworzaste postaci ^-^

I mój elfi ulubieniec :3 uwielbiam go :33333

A teraz Traktor rysuje sobie gryfy i pantery :'D i ma z tego wiele radości ^-^

7 komentarzy:

  1. Czy ta mitologia się pojawi na blogu, chociażby w skrócie *__* ? (OCkowy fetysz mode on). Bo rasa wygląda naprawdę ciekawie, elfy zazwyczaj są przedstawiane jako takie kruche, małe, piękne popierdółki; a te twoje mają zbliżoną do ludzkiej anatomię i świetny kolor skóry.c Podoba mi się to!

    OdpowiedzUsuń
  2. ahhh bardzo lubię elfy :D ten pierwszy rysunek zbyt erotyczny jak na mój gust, nie bardzo mi do elfów pasuje XD jednak kolejne są genialne :D i ten mały słodki elf ubrudzony krwią ^^ szkice też piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde, tam wyżej miało być: umazany błotem!!! XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ummm... a jesteś jej ciekawa? :'D No moje nie są kruche, są wręcz niekiedy okrutne i mają zwyczaje których reszta elfów nie rozumie i boją się ich troszkę. Dzięki :3

    Nekou ja lubię erotykę :'DDD jestem zła~ :3 Bo to jest moja autorska rasa elfów, oni w zachowaniach bardzo się różnią od reszty do tego stopnia że inne elfy się do nich nie przyznają.
    Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo!
    Jak ja lubię taki typ postaci <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, jakie golasy... xD.
    Cholera już wariuje z tymi pieniędzmi. Mam straszną chęć na tego dollfa i nie spocznę dopóki go nie kupię xD.
    Lubię skorpiony :3 A jaki to gatunek będzie dokładnie? xDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podobają Twoje szkice i ta czystość ołówka :) Musisz trochę po pracować nad anatomią ale pewnie szybko to załapiesz :)

    Kohaku

    OdpowiedzUsuń