Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
wszelkie prawa do wszystkich rysunków, zdjęć oraz tekstu są własnością autora.

Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.

blog by Marta (Traktorek) C.

sobota, 10 września 2011

Traktor stara dupa~

Traktorkowi stuknęło dziś 20 latek :'D Byłby to dzień jak co dzień gdyby nie fakt że moi znajomy uczynili go tak radosnym że kilka razy myślałam że się popłaczę ze szczęścia ^-^ dziękuję wam wszystkim :* Za poduszkę z Cienisławem, za banana-ekshibicjonistę, za rysunki i za wszystkie inne rzeczy jakie dla mnie zrobiliście :* Za odrobinę uwagi i miłe słowa... KOCHAM WAS WSZYSTKICH!

A teraz tradycyjnie kilka randomowych rysunków z ostatniego czasu... urodziny urodzinami ale samo sienie zrobi nie? x'D

To było robione na przypinkę :333 Kyoudo który wolno myśli :'D

Kolejna przypinka, Nidhogg był taki uroczy jak był mały <33 A teraz... demon z piekła rodem O-o

Khahahaha :'D debilizm rysowany w nocy. Mizuruki i Mori w swojej smoczej formie O-o

A o tym zapomniałam ostatnim razem :'D Jak mogłam?! Kocham ten obrazek *w* Hagen&Yormund <33

No i będzie tego~

8 komentarzy:

  1. Ostatni szkic wygrał internet <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z opinią na górze. Padłam XD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Khahahah :'D dzięki~ Hagen ma bardzo bujną wyobraźnię :P

    OdpowiedzUsuń
  4. LOL z ostatniego arta xD Ale mój faworyt to ten ze smokami-lubię smoki, so yeah.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione wszystkiego najlepszego~!
    Kyoudo wymiata XD

    OdpowiedzUsuń
  6. - wielb mnie
    - chyba Cię pojebało
    to mnie rozwaliło XD hehehe
    piękne smoki :)
    i spóźnione happy B-day!!!

    http://nekonekou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni *_* urocza mina xD super cieniowanie :D

    Kohaku

    OdpowiedzUsuń