Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
wszelkie prawa do wszystkich rysunków, zdjęć oraz tekstu są własnością autora.

Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.

blog by Marta (Traktorek) C.

wtorek, 13 września 2011

Yuri Time :3

Gdyż Traktorek miał ochotę na małą odmianę :'D

Irmine von Hvelgermir (siostra Yormunda, ta taka blada :'DDD wampirze rodzeństwo~ btw wygląda jak brat w wersji damskiej) i Chiro (taki mały demon nietoperz)

Indżoj!

UUuuu... jak ja dawno nie rysowałam kredkami :'D Ale jestem zadowolona z efektu ^-^

A teraz szkice które doprowadziły w końcu do powstania tego arta powyżej:


I to wszystko na dziś ^-^
Dzięki za uwagę~
PS. Uchhh teraz idę na powrót rysować facetów x'DDDD

5 komentarzy:

  1. uah~!
    prześliczna z nich para *u*
    no i siostra Yorusia wydaje się bardziej wyluzowana od braciszka XDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ^=^
    khahahah :'D no ba :'D Yormund jest od niej sztywniejszy x'DDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż miło popatrzeć <3
    (i jak ja mam po takich widokach spokojnie lekcje odrabiać u.u)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, tu Nekou z fora, masz ode mnie watcha :DD świetne rysunki ^^ chociaż osobiście nie znoszę yuri/yaoi, śliczne szkice <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadal najbardziej podobają mi się szkice :) Są takie lekkie, swobodne , widać ,że sprawia Ci to radochę :D

    Kohaku

    OdpowiedzUsuń