Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
wszelkie prawa do wszystkich rysunków, zdjęć oraz tekstu są własnością autora.

Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.

blog by Marta (Traktorek) C.

poniedziałek, 27 czerwca 2011

Jeżowe grymasy

Piszę notkę za notką ale nie mogłam się powstrzymać :'DDDD
Przed chwilką zmieniałam jeżowi trocinki i postanowiłam zrobić mu przy okazji zdjęcia jak go już i tak wygrzebałam z jego lokum :'D Tak mi się spodobały ze stwierdziłam że koniecznie je muszę tutaj umieścić bo nie wyrobię inaczej :'D
Traktorek przedstawia "jeżaste grymasy":

"Eeeee? Gdzie się nagle podział mój domek? Co ja tu robię" ->-
"mama?" ouo
"masz coś jeść?" :P
"A to co? Palec? Nieee... Nie chce palca!" -_-
"weź się mamo!" >3>
"Albo czekaj... oooo... tak mnie rób!" *w* 
jak on się bosko uśmiechnął x'D

W rolach głównych wystąpili:
Traktorowa łapa i kolana oraz Jerzy Modrzew


15 komentarzy:

  1. zostaw jeża >8DDD
    nie wolno pastwić się nad bezbronnymi zwirerzątami >8''DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżu... Szkoda, że fuka na mnie tylko :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie tylko na Ciebie :P na mnie nawet czasem fuka, a mojego znajomego ostatnio ugryzł xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka błogo zacieszna mordeczka na ostatnim <3. Świetny jest. Jaki kontakt można mieć z taką jeżynką? W sensie, domaga się w jakiś sposób czegokolwiek czy raczej ignoruje? Reaguje na twój widok/głos? Sory, że tak się wypytuję, ale nigdy nie miałam jeża w domu i nie znam nikogo, co by miał a bardzo mnie ta kwestia kontaktu z jeżem zaciekawiła xD.

    OdpowiedzUsuń
  5. To znaczy jeże są niesamowicie kapryśne :'D może się domagać wyjścia z terra albo żarcia, pozwala się głaskać ale tylko wtedy kiedy on sam tego chce :'D Modrzew nie da sobie w kasze dmuchać!
    A reaguje na mnie tak, do innych osób jest bardzo nieufny.

    OdpowiedzUsuń
  6. I co wtedy robi? Piska czy co? (ale jestem upierdliwa xD)
    Ooo. Jeż obronny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. nie no nie jesteś upierdliwa ^-^
    fuka i burczy :'D oraz jak jest bardzo wkurzony to jeszcze podskakuje xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Łaa skaczący jeżyk X3 !

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko... Jeżyk!! *o*
    Prześliczny!! *fangirluje jak debilka*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki śliczny jeżyk <33 Genialnie się uśmiechnął na tym ostatnim zdjęciu :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżu daje czadu ^^
    I raz jeszcze gratuleszyn co do ASP^^
    Lola^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez kiedyś miałam jeża, babcia znalazła biedactwo w ogródku... Ale potem oddaliśmy jakiejś pani co się w zoo jeżami zajmowała.

    ~Zamykas

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha padłam, jest przeuroczy <3
    nie no teraz to masz prawdziwe zoo w domu >D

    OdpowiedzUsuń
  14. 40 year-old Executive Secretary Thomasina Beevers, hailing from Westmount enjoys watching movies like Defendor and Rugby. Took a trip to Durham Castle and Cathedral and drives a McLaren F1. oryginalne zrodlo

    OdpowiedzUsuń