Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
wszelkie prawa do wszystkich rysunków, zdjęć oraz tekstu są własnością autora.

Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.

blog by Marta (Traktorek) C.

poniedziałek, 27 czerwca 2011

żelki i powrót do przeszłości

Znalazłam ostatnio starą płytę CD, wizualnie wyglądała tak że w życiu bym nie pomyślała że odpali :'D jakby ją ktoś druciakiem przejechał... ale myślę sobie "dobra spróbuję co mnie szkodzi". Włożyłam to do napędu i nie dość że odpaliło to jeszcze okazało się być pamiątkami z roku 2007, były jakieś stare zdjęcia,  dziwne rzeczy i... rysunki. Tak więc zapnijcie pasy i odbędziemy artystyczną podróż w czasie!

Złoty rycerz ryb :'D W sumie nie jest nawet tak źle
yup, tak... to yaoi :'D
Elfen Lied
Nie wiem co to ale patrząc na 3 pary różnych skrzydeł... tak, to mój fetysz
Hmm... niestety tego też już nie pamiętam ale wygląda pociesznie... Narysowałam gołą dupę :'D

A teraz wnioski... Kiedy rysowałam dużo słabiej niż obecnie to nikt się mnie o to nie czepiał...  a im bardziej doskonalę mój skill tym więcej ludzi naskakuje na mnie ze swoimi korektami "popraw to, popraw tamto". Bez urazy kochani ale ja rysuję głównie dla siebie i nie chce być niegrzeczna pokazując teraz gdzie mam wasze korekty.

A teraz coś nowego czyli cycki Triss Merigold :3
To jest praca na konkurs :3 jakby się komuś nudziło to mogą na mnie głosować x'D (dam linka zainteresowanym)


CZAS NA ŻELKI!
czyli Traktorkowe zoo :'D

oj wyliniała mi mała żelkowa maszkarka Kamiś~ Jest przeuroczy taki zaraz po wylince
maluszek <3
samica Chromy "Camus"
oraz samczyk "Janos" tego samego gatunku :3
mam co do nich plany :3
I na koniec Jerzy Modrzew <3

Dziękuję za uwagę :*


9 komentarzy:

  1. Głosuję na Jeża!

    A co to za konkurs co to go cycki wygrać mają?

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie przed chwilą miał wymieniane i przy okazji zrobiłam jeżową sesję zdjęciową :'D niedługo się pewno jeszcze pojawi notka o jeżowych grymasach :'D

    OdpowiedzUsuń
  3. a konkurs to tutaj -> http://thewitcher2.deviantart.com/blog/41472817/#comments
    Jeszcze Geralta namazałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wniosek: chyba każdy, kogo znam (z neta czy rl) i rysuje, ten zaczynał od stricte mangi xD. To niesamowite, jak styl się zmienia.
    A myślę, że ludzie marudzą, bo podchodzą coraz poważniej do twoich prac, w sensie, że im bliżej do ideału, tym to 'bliżej' wydaje się czasem dalsze. Eh paplam bez ładu i składu, ale mam nadzieję, że w miarę zrozumiale xD.
    Te pająki niebieskie są obłędne. Jakie to uczucie mieć takiego na ręku?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, ale ludzie którzy piszą do mnie tylko po to by na mnie ponarzekać mnie irytują :'D albo każą mi coś zmieniać w moim stylu rysunku... nie ma mowy! :'D
    Fajne :D tak Cię mizia tymi nogami, na początku się człowiek zawsze troszkę obawia bo to jednak ptasznik ale teraz już bez problemu przenoszę je rękoma

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no, zmiany w stylu to przesada trochę narzucać X__x.
    Aaa ;3 Brzmi nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będąc ostatnio na Twoim blogu te pająki mnie odstraszyły xD
    To jest CHORE xDDD

    A Triss wyszła super. Grasz w Wiedźmina? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie tam chore, Ja je uwielbiam! :'D

    Ano gram :3 ale jeszcze nie ukończyłam bo mi czasu brakowało T^T

    OdpowiedzUsuń
  9. Jerzyyyyy *klaszcze* I niebieski pająk woo ~
    uaaa w 2007 tez dobrze rysowałaś :D nie ma to jak poprzeglądać starocie~
    I nie przejmuj sie ludzmi, bo swietnie rysujesz i osobiscie bardzo lubie Twoj styl. :3

    OdpowiedzUsuń