Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
wszelkie prawa do wszystkich rysunków, zdjęć oraz tekstu są własnością autora.

Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.

blog by Marta (Traktorek) C.

wtorek, 30 sierpnia 2011

Zaraz będę starą dupą :'D

Czyli wspominki nastoletniej głupoty Traktora :'D znaczy tej sprzed paru dni~ Bo już za kilka kolejnych będę starą 20 letnią dupą! Dobra, dobra... szczerze mówiąc mam to gdzieś~ Nic się nie zmieni :3 Nadal ten sam zboczony stary Traktor ^-^ Ale kurna notka sama się nie nazwie a tytuł chwytliwy nie?

Tak czy inaczej pora na kilka debilizmów z ostatnich dni ^-^ 
Mój nowy OC Suitoru~ Zrobiony na podstawie mojej starej postaci z 2007 roku (sprzątałam i znalazłam :3)

Ach życie jest ciężkie :'D Serio muszę w końcu coś poczytać bo mam kolejkę książek a ja... tylko żre i rysuje x'D

Dlaczego kurczak... ? ^-^

Dręczenie biednego Yormunda (btw. sztywny z niego wampir x'D)

To w końcu jak Hagen poznał Yormunda? O3o Ych... coś mi się widzi że żeby uzupełnić ten szczegół w ich historii trzeba wziąć dłuższą kąpiel albo posiedzieć w wc.

Czy to już czas by uczynić bloga nieodpowiednim dla dzieci? Czas czy nie?

I to by było na tyle :3

Na koniec radosna nowina~ Traktor będzie miał przypinki i naszywki ze swoimi OCami *w* jak już dostanę je w swoje łapki to się pochwalę~

8 komentarzy:

  1. Jakaż dawka randomalności, tęskniłam za tym ~~
    Wee, a będziesz mieć Cieniową przypinkę *_* ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę mieć... Dwie Cieniowe przypinki! :3
    w sumie coś ponad 10 moich OC będzie po uwiecznianych na przypinkach i naszywkach ^-^ oraz będzie naszywka z Alucardem (Castlevania) jedzącym banana :'D
    Jej~ kocham randomy~ :D Tym razem postaram się nie znikać tak nagle ^-^''

    OdpowiedzUsuń
  3. łoooo! Wanna see them!
    Yay ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. :333 jak tylko dostanę w swoje łapska na pewno porobię foty... mojej biednej kostce poobwieszanej dziwacznymi przypinkami i naszywkami x'D
    już się nie mogę ich doczekać ^-^ znając mnie jak już dostanę to będę miała pomysły na kolejne i w ten sposób w niedługim czasie Traktor utonie w przypinkach xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Maja kce przypinkem z Tsukim QwQ
    fajne wąpierze ;p i tak ,cenzurka by się przydała ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. I bardzo dobrze
    (baw, a ja ostatnio notorycznie przypinki gubię u.u!)

    OdpowiedzUsuń
  7. muahahhaaaa~~~
    nareszcie pokazałaś tutaj te wszystkie bochomazki`! >8DDD
    oj przypinków troszkum było~~! XDD zastanawia mnie dalej mina faceta jak dostał grafiki do druku ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. khahahaha :'D ja żałuję że jej nie widziałam bo musiała być epicka... te wszystkie rybie zady... czyń zło i reszta :'D

    OdpowiedzUsuń