Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
wszelkie prawa do wszystkich rysunków, zdjęć oraz tekstu są własnością autora.

Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.

blog by Marta (Traktorek) C.

niedziela, 19 czerwca 2011

Sayonara sensei + terraria

Wczoraj i dziś czas było powiedzieć "sayonara" do moich dwóch sensei z uczelni. Wracają do Japonii. A mnie cholernie szkoda bo lubiłam je obie... nie lubię pożegnań. Swoją drogą takie Japoneczki to aż chce się przytulić, ale nie wypada... jeszcze pomyślą, że chce zgwałcić O3o Japończycy nie lubią tulenia a szkoda bo są rozmiarowo do tego wręcz stworzeni <3. Ych... no nic... będzie mi brakowało moich sensei T^T

A to, pożegnalne origami które dostałam od nich (za wyjątkiem królisia w serduszku którego dostałam na święta :3).
Ale mi się teraz smutno zrobiło >_>


A poza tym zoo się rozrasta, jak zawsze :'D
Oraz urządziłam dwa terraria jakoś porządniej. Światło się co prawda poodbijało paskudnie ale to wychodzi tylko na zdjęciach >_>
moja G.rosea

Patrzta na ten wyraz pyska! (Powiększać mi tu~!)
"Owszem, Jam jest Pan tego zamku!"


No i tradycyjnie teraz będą zdjęcia nowych nabytków konkretnie trzy pajączki jak na razie bez imienia >_> Muszę któregoś ochrzcić "Regis" :'D (a pro po Regisa to jeszcze potem wrócę do tego wątku).
P. cambridgei
A tutaj z ręką. Kupiłam go za 13zł O-o i jestem bardzo zadowolona.

młoda samica P.irminia

maleństwo (P.irminia)
Dostałam w gratisie do pęsety terrarystycznej :3

A teraz kończąc temat pająków. Mam kilka głupawych szkicy do pokazania :D może jutro będą bo nie chcę tak na raz wszystkiego dawać nie lubię pisać posta za postem. 


Jestem głupia T^T nie pytajcie dlaczego ale jestem... sama bym sobie najchętniej szczeliła w ryj ale to tak troszkę dziwnie lać się po twarzy za własną głupotę i brak myślenia logicznego.

A teraz obiecany powrót do tematu Regisa, ostatnio doszłam do ciekawych wniosków:
1. Zwierzęta nie rozpoznawały w Regisie wampira.
2. Działo się tak dlatego że Regis silnie pachniał szałwią i innymi ziołami.
3. Co jeszcze tak pachnie?
4. ... O-o
5. Moja pasta do zębów pachnie REGISEM!

następnego dnia moja radość podczas mycia zębów była niewyobrażalna x'D

I to by było na tyle ^-^ czas uzbroić swoją psychikę bo niedługo Traktor wróci ze szkicami.


4 komentarze:

  1. Pajęcze notki lubić, owszem, ale ja chcę szkice!!11
    Masz wampirzą pastę do zębów, której ci teraz zazdroszczę.
    I poza tym, pożegnania smutna sprawa. Chociaż i tak miałaś fajnie, że przebywałaś z Azjatkami *o* . Myśl o tym co chcesz, ale mnie Azjatki, a już zwłaszcza japonki kojarzyły się od zawsze z sarenkami - takie ciemne i duże oczka, zgrabne nóżki, itd. A sarenki kochane stworzenia.
    Dosyć tego bełkotu, wracam do czekania na kolejną notkę xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Regisową tylko :'D ja normalnie nie trafiłam szczoteczką w otwór gębowy jak mi się przypomniało x'DDDD
    Jeszcze będę miała, tak myślę... jak zaliczę ten rok :'D ale jakieś inne Japońce przyjadą. Nooo T^T ja bym je poprzytulała ale się powstrzymałam.
    niedługo będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, Traktor nakupuje ośmionogów a jak do niej przyjdę na dniach to swoich odnóży nie będzie gdzie postawić...

    Ale muszę przyznać, że za każdym razem mnie uświadamiasz iż masz do tego wielkie serce. A to się liczy. <3

    Archarachne, Pająk co się zowie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciebie to trzeba pilnować...bo serialnie byś Chie-sensei gwałciła :P MOże tym razem jakiegoś młodziaka nam przyślą...chociaż, nie... wredny będzie...a japonka to chociaż wszelkie swoje uwagi i złośliwości za uśmiechem chowa ;p
    Lola^^

    OdpowiedzUsuń