Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
wszelkie prawa do wszystkich rysunków, zdjęć oraz tekstu są własnością autora.

Kopiowanie, powielanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione.

blog by Marta (Traktorek) C.

wtorek, 21 czerwca 2011

Szkice nie całkiem normalne

Dziś czas na szkice :D

Ten jest z okresu robienia teczki na ASP kiedy się załamałam i stwierdziłam że nie umiem, dobrze że moje kochane OC mnie pocieszają i zawsze można pożyczyć od Gina świerszczyki albo poprzytulać się do Miko <3
Mój kochany Cień <3 (może jeszcze dokończę)

Człowiek-szczupak bije Człowieka-makrelę śledziem!
To dopiero super bohater na miarę Traktora!
A Cienisław lubi sygnalizację świetlną... ale tylko wtedy gdy jest zielone :'D

Oraz bliźniaki co miały być moimi OCami (to już dość dawno temu) ale jakoś spełzło na niczym.
Desu kawaii :'D
Miałam tez jakieś inne szkice z nimi jako że potrafią zmieniać swoją płeć i mało tego mogą wyglądać młodo lub staro w zależności jak im się podoba, to też miałam ich szkice takie totalnie biszowe i jako kobiety też x'D jestem chora na głowę~!

I na koniec mój dziwaczny sen, czyli Armand z wywiadu z wampirem (zwany też Andrzejkiem) ubrany w gotycką kieckę pije razem ze mną i znajomymi z japonistyki wino :'D

I to będzie na tyle :"D Dziękuje za uwagę~



14 komentarzy:

  1. Oglądając to zastanawiam się poważnie, co się też dzieje w traktorowej głowie xD.
    Rysunek z sygnalizacją świetlną mnie rozbroił :D Jest przewspaniały!
    I szkic o pocieszających OCach <3 aww. Taka kochana z was ekipa musi być, moi to by się tylko sobą zajmowali >_<!

    OdpowiedzUsuń
  2. aż tak źle jest? :'D W mojej głowie dzieje się cała masa przedziwnych rzeczy x'D
    Khehhe dzięki :'D Cień ma w tym troszkę racji, zielone światło sympatyczne takie x'DDDD
    Niektórzy z moich OC tez mieli by mnie w... głębokim poważaniu ale większość jest dla mnie miła <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście w pozytywnym sensie xD
    A co, zielony kojarzy mu się z szyszkami xD?
    Aaaa... dobre i to; (chyba najbardziej znana) dwójka moich OC lubi mnie tylko wtedy, kiedy trzeba lakier/eyeliner pożyczyć xD

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam nie wiem ale jego lepiej nie pytać bo można tego nie ogarnąć :'D
    uuuu... moi nie kradną takich rzeczy ale za to połowa z nich potrafi się zachowywać co najmniej przygłupio w czym Cień jest absolutnym mistrzem zaś na drugim miejscu pasował by się Vincent jako wampir hipis który uprzykrza życie swojego mistrza na tysiące sposobów :'D

    OdpowiedzUsuń
  5. I like traffic lights...

    OdpowiedzUsuń
  6. ...but not when they are red.... x'D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie myślałam, że Cieniu nosi bieliznę jako człowiek lasu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wampir hipis. Aha. (*udaje człowieka rozumnego, z marnym efektem*) xD
    Przecie mistrzom nie wolno życia uprzykrzać :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieniu posiada zawsze jedne wyjściowe majtki co by nie gorszyć ludzi :'D ale ma problem z ogonem więc przez większość czasu nie nosi x'D

    Vincent się nie przejmuje że nie można ;'D biedny Yormund... co on ma z tym szurniętym wampirem x'D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no... Człowiek szczupak wrył mi się w psychę XD. Od dzisiaj kocham szczupaki XD.
    Pocieszający Cieniu jest kochany :3 Moje OC'ki to robią burdelizację pierwszego stopnia w moim szkicowniku i ostatnio niszczą światopogląd xD.

    OdpowiedzUsuń
  11. Znalazłam bardzo ładne i tanie(coś koło 400 zł, ale lepsze to niż 1,300 zł). No właśnie wyprowadzam się z bloku do domu xD.
    Dobrze ^^ Chociaż w większości to mangi będą, bo 20 tomów mi półkę zalega ;p.
    Jak przeczytasz to zrecenzuj czy fajne xD.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tój sen to absolutne mistrzostwo XDDDD
    i dokończ Cienia *u*
    ja tam miałam ostatnio..ekhem, cholernie dziwny sen o_o

    Kirin/Sythin itd jak coś XD"

    OdpowiedzUsuń
  13. Armando i jego elegancka sztuka picia wina...^^ Paweł robiąc zdjęcia i cieniu w wychodnych gatkach... Lola Lubi to ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. "Człowiek-szczupak bije Człowieka-makrelę śledziem!" zabilo mnie to XDD
    Pierwsze dwa szkice uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń